|
| ::{picture imageId=20630 width=1000 } | | ::{picture imageId=20630 width=1000 } |
| {FANCYTABLE( twidth=1000, border=0, tbgc=#EBEEFF)} | | {FANCYTABLE( twidth=1000, border=0, tbgc=#EBEEFF)} |
| ~w:50 ~|~ ~w:450 ~|~ ~w:500 |~| | | ~w:50 ~|~ ~w:450 ~|~ ~w:500 |~| |
| ~|~ @#18: ~~purple: | | ~|~ @#18: ~~purple: |
| :: __باشگاه شناسایی و پرورش استعدادها، | | :: __باشگاه شناسایی و پرورش استعدادها، |
| فرصتی برای شناخت، پرورش و تأمین نیروی انسانی نخبه__ :: ~~ | | فرصتی برای شناخت، پرورش و تأمین نیروی انسانی نخبه__ :: ~~ |
- | ===__:: ریدادهای هفتگی خانواده باهوش من: ::__=== #@ @#16: __*کارگاه پنچ جلسه ای شناسایی استعداد:__ __** روزهای یکشنبه _سه شنبه__
|
+ | ===__:: برامه هفتگی خانواده باهوش من: ::__=== #@ @#16: __*کارگاه پنچ جلسه ای شناسایی استعداد (هر هفته یک جلسه):__ __** روزهای یکشنبه _سه شنبه__ (ساعات برنامه با هماهنگی قابل تغییر است) |
| صبح ساعت : __11:30 تا 10:00__ | | صبح ساعت : __11:30 تا 10:00__ |
| بعد از ظهر ساعت: __16:30 تا 15:00__ | | بعد از ظهر ساعت: __16:30 تا 15:00__ |
| ===__شامل:__=== | | ===__شامل:__=== |
| 1.مجموع بیست(۲۰) فعالیت آموزشی جذاب و علمی | | 1.مجموع بیست(۲۰) فعالیت آموزشی جذاب و علمی |
| ( هر جلسه ۴ تا ۵ فعالیت به انتخاب نوآموز انجام می دهیم) | | ( هر جلسه ۴ تا ۵ فعالیت به انتخاب نوآموز انجام می دهیم) |
| 2.تقویت خلاقیت کودکان | | 2.تقویت خلاقیت کودکان |
| 3.کارگاه به صورت فردی یا گروهی برگزار می شود | | 3.کارگاه به صورت فردی یا گروهی برگزار می شود |
| 4.هزینه بسته لوازم به همراه آموزش : __یک میلیون و یکصد هزار تومان__ | | 4.هزینه بسته لوازم به همراه آموزش : __یک میلیون و یکصد هزار تومان__ |
- | 5. مدت زمان دوره ۵ هفته #@ ~|~ ::{picture imageId=21820 width=350 link=magnify}:: |~| ~|~ @#16: __* کارگاه یک جلسه ای شناسایی استعداد: __ |
+ | 5. مدت زمان دوره: __۵ هفته__ #@ ~|~ ::{picture imageId=21820 width=350 link=magnify}:: |~| ~|~ @#16: __* کارگاه یک جلسه ای شناسایی استعداد: __ |
| __** هر پنج شنبه (بصورت جمعی برگزار می شود)__ | | __** هر پنج شنبه (بصورت جمعی برگزار می شود)__ |
| صبح ساعت : __11:30 تا 10:00__ | | صبح ساعت : __11:30 تا 10:00__ |
| بعد از ظهر ساعت: __11:30 تا 13:00__ | | بعد از ظهر ساعت: __11:30 تا 13:00__ |
| ===__شامل:__=== | | ===__شامل:__=== |
| 1. چهار(۴) فعالیت آموزشی جذاب و علمی | | 1. چهار(۴) فعالیت آموزشی جذاب و علمی |
| 2. تقویت خلاقیت کودکان | | 2. تقویت خلاقیت کودکان |
| 3. آموزش کار گروهی | | 3. آموزش کار گروهی |
| 4.حمایت از پروژه های نوآموزان | | 4.حمایت از پروژه های نوآموزان |
- | 5. هزینه هر جلسه __یکصد هزار تومان__ #@ ~|~ @#16: |
+ | 5. هزینه هر جلسه: __دویست هزار تومان__ ...... __تخفیف ۵۰٪__ برای اعضاء: __یکصد هزار تومان__ #@ ~|~ @#16: |
| __* رویداد خانواده باهوش من: __ | | __* رویداد خانواده باهوش من: __ |
| __** هر دو هفته یکبار (پنجشنبه ها)__ | | __** هر دو هفته یکبار (پنجشنبه ها)__ |
| صبح ساعت : __ 10:00 تا 12:00 __ | | صبح ساعت : __ 10:00 تا 12:00 __ |
| ===__شامل:__=== | | ===__شامل:__=== |
| 1. پنج(۵) فعالیت آموزشی علمی و جذاب و یک فعالیت نمایشی با همکاری نوآموزان | | 1. پنج(۵) فعالیت آموزشی علمی و جذاب و یک فعالیت نمایشی با همکاری نوآموزان |
| 2. تقویت خلاقیت کودکان | | 2. تقویت خلاقیت کودکان |
| 3. آموزش کار گروهی و مسئولیت پذیری در کودکان | | 3. آموزش کار گروهی و مسئولیت پذیری در کودکان |
| 4. حمایت از پروژه های نوآموزان | | 4. حمایت از پروژه های نوآموزان |
- | 5. هزینه هر جلسه __دویست هزار تومان__ /> #@ |
+ | 5. هزینه هر جلسه: __دویست و پنجاه هزار تومان__ #@ |
| {FANCYTABLE} | | {FANCYTABLE} |
| {FANCYTABLE( twidth=1000 border=0, tbgc=#FFE3E3)} | | {FANCYTABLE( twidth=1000 border=0, tbgc=#FFE3E3)} |
| ~w:50 ~|~ ~w:800 ~|~ ~w:300 |~| | | ~w:50 ~|~ ~w:800 ~|~ ~w:300 |~| |
| ~|~ @#18: | | ~|~ @#18: |
| ~~purple:__عضویت در باشگاه استعدادیابی «خانواده باهوش من»__~~#@ | | ~~purple:__عضویت در باشگاه استعدادیابی «خانواده باهوش من»__~~#@ |
| @#16: و شرکت در کارگاههای شکوفایی استعدادها و حرکت در مسیر صحیح رشد شغلی میتواند | | @#16: و شرکت در کارگاههای شکوفایی استعدادها و حرکت در مسیر صحیح رشد شغلی میتواند |
| در آینده زمینهساز معرفی افراد نخبه به صاحبان صنایع و کسب وکارها شود. | | در آینده زمینهساز معرفی افراد نخبه به صاحبان صنایع و کسب وکارها شود. |
| همچنین، «خانواده باهوش من» به دانشگاهها و مراکز آموزش عالی و موسسات اعطای | | همچنین، «خانواده باهوش من» به دانشگاهها و مراکز آموزش عالی و موسسات اعطای |
| بورسیههای تحصیلی، کمک میکند تا با بهرهگیری از ارتباط با این نوجوانان مستعد در این باشگاه، | | بورسیههای تحصیلی، کمک میکند تا با بهرهگیری از ارتباط با این نوجوانان مستعد در این باشگاه، |
| برای گزینش کاندیداهای مناسب خود اقدام کنند. | | برای گزینش کاندیداهای مناسب خود اقدام کنند. |
| همچنین ما در این باشگاه با تربیت نیروی انسانی نخبه و کارآمد و گسترش تدریجی شبکه | | همچنین ما در این باشگاه با تربیت نیروی انسانی نخبه و کارآمد و گسترش تدریجی شبکه |
| منابع انسانی مفید و مستعد، میتوانیم شایستهترین و بهترین نیروهای حرفهای را در آینده | | منابع انسانی مفید و مستعد، میتوانیم شایستهترین و بهترین نیروهای حرفهای را در آینده |
| برای کسب موقعیتهای شغلی صنایع و کسب و کارهای بزرگ و کوچک معرفی کنیم | | برای کسب موقعیتهای شغلی صنایع و کسب و کارهای بزرگ و کوچک معرفی کنیم |
| و روند استخدام نیروی انسانی نخبه و کارآمد را تسهیل بخشیم.#@ ~|~ | | و روند استخدام نیروی انسانی نخبه و کارآمد را تسهیل بخشیم.#@ ~|~ |
| {picture imageId=20625 width=350} | | {picture imageId=20625 width=350} |
| {FANCYTABLE} | | {FANCYTABLE} |
| {FANCYTABLE( twidth=1000 border=0, tbgc=#EBEEFF)} | | {FANCYTABLE( twidth=1000 border=0, tbgc=#EBEEFF)} |
| {picture imageId=20627 width=350} ~|~ . ~|~ !____ ~~purple:عضویت در باشگاه خانواده باهوش من~~____ | | {picture imageId=20627 width=350} ~|~ . ~|~ !____ ~~purple:عضویت در باشگاه خانواده باهوش من~~____ |
| @#16: * بستر مناسب جهت شناسایی و پرورش استعدادهای کودکان و نوجوانان | | @#16: * بستر مناسب جهت شناسایی و پرورش استعدادهای کودکان و نوجوانان |
| * کمک به رشد و تقویت مهارتهای فردی | | * کمک به رشد و تقویت مهارتهای فردی |
| * یادگیری تخصص مرتبط با استعدادهای نوجوانان | | * یادگیری تخصص مرتبط با استعدادهای نوجوانان |
| * انتخاب واضح و روشن از رشتهٔ دانشگاهی | | * انتخاب واضح و روشن از رشتهٔ دانشگاهی |
| * ایجاد آینده شغلی روشن | | * ایجاد آینده شغلی روشن |
| * تقویت روحیه همکاری در کار گروهی | | * تقویت روحیه همکاری در کار گروهی |
| * مدیریت و هدایت ایدهها و محصولات نوآورانه | | * مدیریت و هدایت ایدهها و محصولات نوآورانه |
| * دریافت پروژه از صنایع و شرکتها و ارائه به اعضای باشگاه شکوفایی استعدادها | | * دریافت پروژه از صنایع و شرکتها و ارائه به اعضای باشگاه شکوفایی استعدادها |
| * ایجاد بانک سرمایههای انسانی و معرفی نیروی انسانی مفید و کارآمد به صاحبان صنایع | | * ایجاد بانک سرمایههای انسانی و معرفی نیروی انسانی مفید و کارآمد به صاحبان صنایع |
| و کسب و کارها، دانشگاهها و مراکز آموزش عالی و موسسات اعطای بورسیه#@ |~| | | و کسب و کارها، دانشگاهها و مراکز آموزش عالی و موسسات اعطای بورسیه#@ |~| |
| {FANCYTABLE} | | {FANCYTABLE} |
| {picture imageId=20628 width=1000} | | {picture imageId=20628 width=1000} |
| {FANCYTABLE( twidth=1000 border=0, tbgc=#00127A)} | | {FANCYTABLE( twidth=1000 border=0, tbgc=#00127A)} |
| ~w:50 ~|~ ~w:800 ~|~ ~w:300 |~| | | ~w:50 ~|~ ~w:800 ~|~ ~w:300 |~| |
| ~|~ @#18:~~blue:.~~ | | ~|~ @#18:~~blue:.~~ |
| ~~white:__نخبگی انحصاری نیست! .. .. .. هر کودکی میتواند نخبه باشد__~~#@ | | ~~white:__نخبگی انحصاری نیست! .. .. .. هر کودکی میتواند نخبه باشد__~~#@ |
| ~~white:@#16:اغلب نخبه را فردی خاص با ضریب هوشی بسیار بالا میپنداریم. | | ~~white:@#16:اغلب نخبه را فردی خاص با ضریب هوشی بسیار بالا میپنداریم. |
| شاید اگر کاشف نیروی جاذبه نیز در موقعیتی خاص قرار نمیگرفت | | شاید اگر کاشف نیروی جاذبه نیز در موقعیتی خاص قرار نمیگرفت |
| که سیب بر سرش پرتاب شود، هرگز به نیروی گرانش پی نمیبرد. | | که سیب بر سرش پرتاب شود، هرگز به نیروی گرانش پی نمیبرد. |
| در واقع، هر انسانی که در جای درست خود قرار گرفته و از حداکثر | | در واقع، هر انسانی که در جای درست خود قرار گرفته و از حداکثر |
| ظرفیتهایش به درستی بهره میگیرد، از دیدگاه ما نخبه است. | | ظرفیتهایش به درستی بهره میگیرد، از دیدگاه ما نخبه است. |
| اگر دقیق بنگریم، یک نجار هنرمند و خلاق که استعدادهایش را به درستی کشف | | اگر دقیق بنگریم، یک نجار هنرمند و خلاق که استعدادهایش را به درستی کشف |
| و محقق کرده است، نخبه به شمار میرود. چنین نخبهای هم خود راضی و خشنود است | | و محقق کرده است، نخبه به شمار میرود. چنین نخبهای هم خود راضی و خشنود است |
| و هم جامعه خود را از توانمندیهای خویش بهرهمند میسازد. #@~~ ~|~ | | و هم جامعه خود را از توانمندیهای خویش بهرهمند میسازد. #@~~ ~|~ |
| {picture imageId=20629 width=350} |~| | | {picture imageId=20629 width=350} |~| |
| {FANCYTABLE} | | {FANCYTABLE} |
| {picture imageId=20624 width=1000 } | | {picture imageId=20624 width=1000 } |
| {picture imageId=21823 width=1000 }:: | | {picture imageId=21823 width=1000 }:: |